Önnek is segíthetünk?

Dokumentumkezelő szoftver választása esetén ügyfeleink hosszú távú megoldásban gondolkoznak. A jól kiválasztott partner, valamint az általa képviselt bevezetési módszertan mellett a tanácsadó szakemberek hozzáértése és szakmai felkészültsége is hozzájárul az új szoftver vállalaton belüli fogadtatásához és zökkenőmentes bevezetéséhez. Több mint 15 év tapasztalatával a hátunk mögött pontosan értjük nemcsak a versenyszféra, hanem az egyes iparágak problémáit is. Tudjuk, hogy mitől lesz egy dokumentumkezelő rendszer a szervezete legfőbb segítőtársa. Kíváncsi, mi hogyan dolgozunk?

Egy dokumentumkezelő rendszer működésének sikere jórészt attól is függ, hogy mennyire tudjuk a vállalat folyamataira igazítani. Ezért biztosítjuk a szakértői tanácsadást a bevezetés során, a vállalatnál kialakult iratkezelési folyamatok felmérését, optimalizálást és a rendszer testreszabását a szervezet igényeinek megfelelően. A jó szoftver és partner együtt jelentik a sikert.
  1. 10 éve hatékonyan működő, kiforrott szoftverbevezetési módszertanunk a záloga annak, hogy Ön egy biztonságos, 100%-ban megvalósuló IT projektnek néz elébe.
  2. Iratkezelő szoftverünk több mint 50 különböző rendszerrel integrálható, így a hazánkban legismertebb vállalatirányítási rendszerekkel (SAP, Libra, Navision, sERPa) is.
  3. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően az elmúlt 5 évben közel 70 verziófrissítést végeztünk dokumentumkezelő rendszereinken.
Ügyfeleink között kis-, közép- és nagyvállalkozások egyaránt megtalálhatóak. A szervezeti méreteknek és az eltérő igényeknek megfelelően az egyszerűbb iratkezelő programtól, a komplexebb dokumentumkezelési és folyamatmenedzsment problémákat is hatékonyan kezelni tudó rendszerekkel is vállalata rendelkezésére tudunk állni.
Kérje helyszíni vagy online szoftverbemutatónkat és megismerkedhet dokumentumkezelő rendszereinkben rejlő lehetőségekkel.

Ha személyes vagy online szoftverbemutatót szeretne, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot: