A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit

0 15

Presale promóciók a direkt csatornákban

A mától 2020-ig tartó időszakban a Lufthansa Csoport 500 millió eurót fordít egyedül a személyre szabott digitális ajánlatok kidolgozására és továbbfejlesztésére. A légitársaság a fedélzeten és a földi kiszolgálás során is egyedi igényekre szabott digitális ajánlatokkal igazodik az egyéni preferenciákhoz. Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. A több mint 200 ezer februári letöltés meggyőzően bizonyítja a kezdeményezés kedvező fogadtatását. Az utasok kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon, akár a gép fedélzetén is elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez”. A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.

„A Lufthansánál a digitalizáció sokkal többet jelent új alkalmazások fejlesztésénél. Olyan modern technológiát kínálunk utasaiknak, amely reagál kéréseikre, és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtja nekik az utazás során” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Lufthansa Csoport vezetőségének hálózati légitársaságokért felelős tagja. Majd így folytatta: „Ez nem csupán a nagyszabású innovációkról szól – hanem azokról az apróságokról is, amelyek kellemesebbé és személyesebbé teszik a velünk való utazást.”

Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken

– Hirdetés –

A Lufthansa Csoport vezetősége az ITB-n hozott nyilvánosságra egy másik, mindeddig jól őrzött titkot is: a légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X” gépeken. Az új ülések kialakításánál a tökéletes testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok ennek megfelelően okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik. „Ez az ülés több egyszerű ülőalkalmatosságnál. Kielégíti az ügyfelek konkrét igényeit – akár dolgozni vagy aludni szeretnének, akár családi nyaralásra vagy egyedül, üzleti célból utaznak. Nagyon izgalmasnak ígérkeznek az új fejlesztések. Hadd lepjük meg Önöket!” – jelentette ki Harry Hohmeister az ITB-n tartott előadásában.

Az üzleti osztály új ülése nem csupán minőség és testre szabás szempontjából képvisel új etalont. Jól példázza a Lufthansa Csoport új stratégiáját is, mely szerint a légitársaság erősíteni szeretné szervezetén belül a folyamatokért vállalt közös felelősséget. Az új ülést közösen tervezték meg a hálózaton belül a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss részére. Tavaly az értékesítési divízióit is átszervezték a Lufthansa Csoport összes hálózati légitársaságánál. „A három hálózati légitársaság egységes folyamatai és a közös struktúrák csökkentik a komplexitást, és segítenek az ügyfeleket és az értékesítési partnereket még inkább működésünk középpontjába állítani” – hangsúlyozta Heike Birlenbach, a Lufthansa Csoport hálózati légitársaságokért felelős értékesíti alelnöke. A 2017 második negyedévében mindhárom hálózati légitársaságra kiterjesztendő „BookaGroup” csoportos jegyfoglalási portál jó példa erre a szemléletre. Az értékesítési partnerek egységes, webalapú eszköz segítségével, tetszőleges kombinációban igényelhetnek jegyet csoportok számára a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataira, és azonnali visszaigazolással le is foglalhatják a helyeket.

Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét

A Lufthansa Csoport új viteldíjtípust vezetett be: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezután kedvezményes áron bejárhatják Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.

Presale promóciók a direkt csatornákban

A Lufthansa Csoport az idén folytatja közvetlen értékesítési csatornái bővítését. Hosszú távú célja, hogy a légitársaságok közül elsőként kínáljon olyan vonzó járatokat és szolgáltatásokat, amelyek maradéktalanul kielégítik értékesítési partnerei és céges ügyfelei egyre speciálisabb és dinamikusan változó igényeit. A Lufthansa Csoport 2015-ben kezdte meg új értékesítési és disztribúciós stratégiája megvalósítását. A legutóbb bevezetett technológiai megoldások segítségével az ügyfelek korábban nem elérhető, új tartalmakhoz, valamint innovatívabb, megfizethetőbb és ügyfélközpontúbb opcionális szolgáltatásokhoz férnek hozzá.

Ez egyben azt is jelenti, hogy a Lufthansa testre tudja majd szabni a különböző csatornákon közvetített ajánlatokat. Első lépésként a Lufthansa Csoport exkluzív presale promóciókat kínál értékesítési partnereinek. A továbbiakban differenciált ajánlatokat vezet majd be Direct Connect partnerei számára, amelyeket folyamatosan felülvizsgál, bővít és adaptál majd annak érdekében, hogy minél teljesebben megfeleljenek az ügyfelek igényeinek. (jetfly.hu)

Akár ez is tetszhet A szerző további művei

Itt tudsz válaszolni

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

Free WordPress Themes