A digitalizációban is élen járna az NN

0 38

A digitalizációs folyamat – hangsúlyozta Sztanó Imre – az idén is folytatódik a biztosítónál: most a folyamatok automatizálására koncentrálnak. Ennek révén egyrészt egyszerűsödnek a folyamatok, másrészt az ügyfélélmény is javul. Az NN Biztosító emellett további termékek és szolgáltatások online elérését is lehetővé teszi 2017-ben, illetve új csatornákon keresztül is lehetővé válik a kapcsolattartás az ügyfelekkel. Az innovációs folyamatok pedig – emelte ki a vezérigazgató – amellett, hogy hozzájárulnak az ügyfélélmény javulásához, új ügyfélszegmensek elérését is lehetővé teszik.

A biztosító a közelmúltban – elsőként a hollandiai után – innovációs labort is elindított SparkLab néven, amelynek az a célja, hogy újszerű megoldások kidolgozásával az emberek életminőségét javítsa. A SparkLab bárkitől vár ötleteket, így startup vállalkozásoktól, szabadúszóktól, és – nem utolsó sorban – kollégáktól is.

Sztanó Imre az életbiztosítási piac teljesítménye kapcsán elmondta: 2016 első három negyedévében kismértékű emelkedés történt a díjbevételben, és ez a növekedés az NN Biztosító várakozásai szerint idén is folytatódhat. Az idei évben a nyugdíjbiztosítások húzóterméknek számíthatnak az életbiztosítási üzletágon belül, de erősödnek a kockázati és egészségbiztosítások is.

– Hirdetés –

Az etikus biztosítási koncepcióról a vezérigazgató kifejtette: amit ebben megfogalmaztak, azt az NN Biztosító javarészt már korábban is alkalmazta a saját gyakorlatában, így a változások kisebb alkalmazkodási igényt róttak rá.  (VG)

Akár ez is tetszhet A szerző további művei

Itt tudsz válaszolni

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

Free WordPress Themes